A GSX-S750 túlszárnyalja elődje teljesítményét utcára hangolt motorjával, miközben korszerű technológiájának köszönhetően megfelel az új, szigorú Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és kategóriavezető üzemanyag-hatékonyságot ér el.
Ez a versenypályán született technológia nagyobb magabiztosságot ad, és komfortossá teszi a motorozást, még szélsőséges időjárás és útviszonyok esetén is azáltal, hogy szabályozza a motor leadott teljesítményét, és segít megelőzni a hátsó kerék túlpörgését. A rendszer olyan simán és természetesen működik, hogy nem zavarja a vezetést – még dinamikus sportmotorozás esetén sem. A motoros három üzemmódból választhat kényelmesen kormánykapcsolóval. Az 1. mód sportmotorozásra szolgál, minimális beavatkozással; a 2. mód a tipikus útviszonyok közötti ideális egyensúlyt biztosítja; a 3. mód maximális tapadásszabályozást biztosít a kedvezőtlen körülmények közötti motorozáshoz.
A GSX-S750 olyan új levegőszűrőházat használ, amely a levegőt három optimalizált nyíláson át szívja be. Ennek eredményeként a beszíváskor tapasztalható hanghatás szinte zene a füleknek kigyorsításkor.
Egy átlagos motorkerékpár elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Easy Start System rendszere lehőtévé teszi, hogy a kuplungkar behúzása nélkül egy gyors gombnyomás elegendő a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
Az arany színűre eloxált 41 mm-es villaszárak sportos, mégis rázkódásmentes és kényelmes motorozást garantálnak. A rúgó-előfeszítést a motorozási igényeknek megfelelően lehet szabályozni.
Az áramvonalas kialakítású, megújított kipufogórendszer szükségtelenné teszi a Suzuki kipufogó-szabályozószelepének használatát, így a kipufogó vonzóbban néz ki, nagyobb teljesítményt nyújt, és kisebb súlya van. A rendszer magában foglalja az új, formailag illeszkedő, felületszilárdító szemcseszórással kialakított, nemesacél hőpajzs friss és letisztult megjelenését is (kivéve a Z modellen). A GSX-S1000 modellével megegyező katalizátort alkalmaz, amely segít teljesíteni az Euro 4-es károsanyagkibocsátási előírásokat.
A GSX-S750 könnyű, állítható fényerejű LCD-s műszerfalat használ. A műszerfalon a sebességmérő, a fordulatszámmérő, a kipörgésgátló üzemmódjának állapota, a sebességfokozat, a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hatótávolság, az üzemanyag-fogyasztás és az óra található. A fordulatszámmérő megjelenítését ötféle elrendezés szerint lehet testre szabni.
A radiális kialakítás fékezés közben határozott fékezést biztosít, és maximalizálja a fékerő adagolhatóságot. Mindegyik első féknyereg négy dugattyúval rendelkezik (33,9 mm x 2 és 30,2 mm x 2) egy 310 mm-es úszószerelékű tárcsán, így rengeteg fékerő áll rendelkezésre, amikor csak szükséged van rá.
Az új fejlesztésű Bridgestone BATTLAX HYPERSPORT S21 gumiabroncsokkal szereltük a GSX-S750- et, amely kimagasló irányíthatóságot és optimális tapadást garantálnak. A világ legnehezebb versenyein kifejlesztett, legkiválóbb technológiával hangolták ezeket a gumiabrocsokat kifejezetten a Suzuki számára, melyek ezáltal segítenek a tápláléklánc csúcsára repíteni a GSX-S750-et.
A GSX-S750 ugyanazokkal az alumínium lábtartókkal lett felszerelve, mint a GSX-S1000 modell. Egyszerre könnyűek és sportosak, fekete színükkel természetesen simulnak bele a vázba, és stílusos megjelenést garantálnak.
Az elvékonyodó kormány fekete karokkal és új kapcsolókialakítással rendelkezik, amely vonzóbbá teszi a motoros látóterébe a megjelenését.
Az új tervezésű, könnyű, tízküllős alumíniumöntvény keréktárcsák fokozzák a GSX-S750 vonzerejét. A 310 mm-es úszószerelékű első tárcsák hullámos kialakítása még sportosabb megjelenéssel fokozza a GSX-S750 merész stílusát.
Motor típusa |
Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, soros négyhengeres motor |
Furat x Löket |
72,0 mm × 46,0 mm |
Sebességváltó |
6-sebességes, mechanikus |
Teljesítmény |
114 LE (85 kW) |
Nyomaték |
81 Nm / 9000 rpm |
Hosszúság |
2125 mm |
Szélesség |
785 mm |
Magasság |
1055 mm |
Tengelytáv |
1455 mm |
Szabad magasság |
135 mm |
Első futómű |
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű |
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék |
Dupla tárcsafék |
Hátsó fék |
Tárcsafék |
Első gumiabroncs |
120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli |
Hátsó gumiabroncs |
180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli |