Full-Gas Suzuki

Suzuki GSX-S 750 ABS

Leírás
Műszaki adatok

Leírás

Nagyobb teljesítmény

A GSX-S750 túlszárnyalja elődje teljesítményét utcára hangolt motorjával, miközben korszerű technológiájának köszönhetően megfelel az új, szigorú Euro 4-es károsanyag-kibocsátási előírásoknak, és kategóriavezető üzemanyag-hatékonyságot ér el.

Három üzemmódú kipörgésgátló rendszer (TCS)

Ez a versenypályán született technológia nagyobb magabiztosságot ad, és komfortossá teszi a motorozást, még szélsőséges időjárás és útviszonyok esetén is azáltal, hogy szabályozza a motor leadott teljesítményét, és segít megelőzni a hátsó kerék túlpörgését. A rendszer olyan simán és természetesen működik, hogy nem zavarja a vezetést – még dinamikus sportmotorozás esetén sem. A motoros három üzemmódból választhat kényelmesen kormánykapcsolóval. Az 1. mód sportmotorozásra szolgál, minimális beavatkozással; a 2. mód a tipikus útviszonyok közötti ideális egyensúlyt biztosítja; a 3. mód maximális tapadásszabályozást biztosít a kedvezőtlen körülmények közötti motorozáshoz.

Sportos hangzás

A GSX-S750 olyan új levegőszűrőházat használ, amely a levegőt három optimalizált nyíláson át szívja be. Ennek eredményeként a beszíváskor tapasztalható hanghatás szinte zene a füleknek kigyorsításkor.

Easy Start System

Egy átlagos motorkerékpár elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Easy Start System rendszere lehőtévé teszi, hogy a kuplungkar behúzása nélkül egy gyors gombnyomás elegendő a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.

Fordított KYB első villák

Az arany színűre eloxált 41 mm-es villaszárak sportos, mégis rázkódásmentes és kényelmes motorozást garantálnak. A rúgó-előfeszítést a motorozási igényeknek megfelelően lehet szabályozni.

Karcsú és környezetbarát kipufogórendszer

Az áramvonalas kialakítású, megújított kipufogórendszer szükségtelenné teszi a Suzuki kipufogó-szabályozószelepének használatát, így a kipufogó vonzóbban néz ki, nagyobb teljesítményt nyújt, és kisebb súlya van. A rendszer magában foglalja az új, formailag illeszkedő, felületszilárdító szemcseszórással kialakított, nemesacél hőpajzs friss és letisztult megjelenését is (kivéve a Z modellen). A GSX-S1000 modellével megegyező katalizátort alkalmaz, amely segít teljesíteni az Euro 4-es károsanyagkibocsátási előírásokat.

Informatív LCD műszerfal

A GSX-S750 könnyű, állítható fényerejű LCD-s műszerfalat használ. A műszerfalon a sebességmérő, a fordulatszámmérő, a kipörgésgátló üzemmódjának állapota, a sebességfokozat, a kilométer-számláló, a kettős napi kilométer-számláló, a hűtőfolyadék-hőmérséklet, a hatótávolság, az üzemanyag-fogyasztás és az óra található. A fordulatszámmérő megjelenítését ötféle elrendezés szerint lehet testre szabni.

Radiális rögzítésű, négydugattyús első féknyergek

A radiális kialakítás fékezés közben határozott fékezést biztosít, és maximalizálja a fékerő adagolhatóságot. Mindegyik első féknyereg négy dugattyúval rendelkezik (33,9 mm x 2 és 30,2 mm x 2) egy 310 mm-es úszószerelékű tárcsán, így rengeteg fékerő áll rendelkezésre, amikor csak szükséged van rá.

Stabil tapadást biztosító új gumiabroncsok

Az új fejlesztésű Bridgestone BATTLAX HYPERSPORT S21 gumiabroncsokkal szereltük a GSX-S750- et, amely kimagasló irányíthatóságot és optimális tapadást garantálnak. A világ legnehezebb versenyein kifejlesztett, legkiválóbb technológiával hangolták ezeket a gumiabrocsokat kifejezetten a Suzuki számára, melyek ezáltal segítenek a tápláléklánc csúcsára repíteni a GSX-S750-et.

Könnyű, fekete lábtartók

A GSX-S750 ugyanazokkal az alumínium lábtartókkal lett felszerelve, mint a GSX-S1000 modell. Egyszerre könnyűek és sportosak, fekete színükkel természetesen simulnak bele a vázba, és stílusos megjelenést garantálnak.

Kónuszos kormány

Az elvékonyodó kormány fekete karokkal és új kapcsolókialakítással rendelkezik, amely vonzóbbá teszi a motoros látóterébe a megjelenését.

Sportos és könnyű kerekek és hullámos tárcsák

Az új tervezésű, könnyű, tízküllős alumíniumöntvény keréktárcsák fokozzák a GSX-S750 vonzerejét. A 310 mm-es úszószerelékű első tárcsák hullámos kialakítása még sportosabb megjelenéssel fokozza a GSX-S750 merész stílusát.

Műszaki adatok

Motor típusa

Négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC, soros négyhengeres motor

Furat x Löket

72,0 mm × 46,0 mm

Sebességváltó

6-sebességes, mechanikus

Teljesítmény

114 LE (85 kW)

Nyomaték

81 Nm / 9000 rpm

Hosszúság

2125 mm

Szélesség

785 mm

Magasság

1055 mm

Tengelytáv

1455 mm

Szabad magasság

135 mm

Első futómű

Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás

Hátsó futómű

Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás

Első fék

Dupla tárcsafék

Hátsó fék

Tárcsafék

Első gumiabroncs

120/70ZR17M/C (58W), tömlő nélküli

Hátsó gumiabroncs

180/55ZR17M/C (73W), tömlő nélküli

 

ÉRDEKEL AZ ÚJ GSX-S750