V2-es élmény és izgalom
A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.
Több mint laza motorozás
Az SV650 nevében az angol SV rövidítés több dologra is utal: sportos V2-es motor, kiváló érték (Superior Value), egyszerűség és sokoldalúság (Simple and Versatile). Az SV életérzés, amit nehéz szavakba önteni. A sokoldalú, vidám motor a napi munkába járást és a kanyargós utakon vezető hétvégi túrákat is felejthetetlen élménnyé varázsolja. Az SV650 könnyű, ultravékony profiljával magabiztosan vághatsz neki az útnak.
V2-es erő az utcai motorozáshoz
A V2-es motor egyedi vezérlésbeállításból fakadó szívverésszerű lüktetése és lineáris erőleadása páratlan motorozási élményt biztosít, komoly erőtartalékokkal. Nem véletlen, hogy a helyi V2-kupákon az első rajtrácsokon még mindig SV650-ek állnak. A motorban rejlő óriási potenciál ellenére az SV650 tökéletes társ a hétköznapi városi közlekedéshez is. A nagy teljesítmény, a karcsú felépítés és a kis tömeg kombinációjaként az SV650 kiemelkedő motorozási élményt, a szinte korlátlan erő és gyorsulás érzetét biztosítja.
Motor típusa |
Négyütemű, V2 , hengerszög 90°, folyadékhűtésű, DOHC |
Furat x Löket |
81,0 mm x 62,6 mm |
Hengerűrtartalom |
645 ccm |
Teljesítmény |
75 LE (56 kw) / 8500 rpm |
Nyomaték |
64 Nm / 8100 rpm |
Sebességváltó |
6-sebességes mechanikus |
Hosszúság |
2130 mm |
Szélesség |
760 mm |
Magasság |
1090 mm |
Tengelytáv |
1445 mm |
Szabad magasság |
135 mm |
Ülésmagasság |
785 mm |
Menetkész tömeg |
197 kg |
Első futómű |
Teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű |
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás állítható rugó-előfeszítés |
Első fék |
Dupla tárcsa |
Hátsó fék |
Tárcsa |
Gumiabroncs elöl |
120/70ZR17 M/c (58W), tömlő nélküli |
Gumiabroncs hátul |
160/60ZR17M/C (69W) tömlő nélküli |
Üzemanyagtank |
13,8L |