Immár három évtized telt el, és több mint egymillió modellt adtunk el, amióta a GSX-R modellcsalád megszületett. Több mint 15 év telt el, amióta a GSX-R1000 átformálta a csúcskategóriás sportmotorok világát. Most pedig az ÚJ GSX-R1000 és ÚJ GSX-R1000R újradefiniálja a csúcsteljesítmény fogalmát. Most pedig ez a legerősebb, a legdinamikusabb és a legjobb GSX-R, ami valaha is készült.
Az új GSX-R két változatban elérhető. Gazdag alapfelszereltségben a normál GSX-R1000 és korlátozott példányszámban a további komoly extrákkal felvértezett GSX-R1000R.
GSX-R1000R főbb extrái:
203 lóerő tisztateljesítmény, Showa BFF (Balance Free Front) típusú külsőgáztartályos első villák, Showa BFRC lite (Balance Free Rear Cushion Lite) hátsó lengéscsillapító, Led helyzetjelző, Rajtautomatika, Kétirányú gyorsváltó rendszer, Ultrakönnyű akkumulátor, egyedi inverz világítású LCD műszerfal kijelző.
Motor típusa |
Négyütemű, négyhengeres, folyadékhűtéses DOHC |
Furat x Löket |
76,0 mm x 55,1 mm |
Hengerűrtartalom |
999,8 ccm |
Teljesítmény |
203 LE (150 kw) / 11500 rpm |
Nyomaték |
118 Nm / 10800 rpm |
Sűrítési arány |
13,2 : 1 |
Üzemanyagrendszer |
Üzemanyag-befecskendezés |
Indító rendszer |
Elektromos |
Kenési rendszer |
Nedves olajteknő |
Sebességváltó |
Hatfokozatú, mechanikus |
Elsődleges áttétel |
1,652 (76/46) |
Végáttétel |
2,647 (45/17) |
Gyújtásrendszer |
Elektronikus gyújtás |
Olajkapacitás |
4,1 L |
Üzemanyagtank |
16 L |
Villaszög / Utánfutás |
23°20’ / 95 mm |
Felfüggesztés elöl |
Fordított teleszkópvilla, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Felfüggesztés hátul |
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítással |
Gumiabroncs elöl |
120/70ZR17M/C (58W) tömlő nélküli |
Gumiabroncs hátul |
190/55ZR17M/C (75W) tömlő nélküli |
Fékek elöl |
Dupla tárcsa |
Fékek hátul |
Tárcsa |
Hosszúság |
2075 mm |
Szélesség |
705 mm |
Magasság |
1145 mm |
Tengelytáv |
1420 mm |
Ülés magasság |
825 mm |
Önsúly |
203 kg |
|
|