A 2017-es GSX-S1000 a versenypályán született, az utcán nőtt föl, erőforrását tekintve pedig a versenyek legendás bajnokának, a GSX-R1000-nek a leszármazottja. Az új GSX-S sorozat a versenypályáról az utcára viszi a Suzuki GSX-R szellemét: azonos technológia és teljesítmény, ezúttal kifejezetten kényelmes utcai motorozásra ideális formában.
- Teljesítmény korlátok nélkül
- Háromfokozatú kipörgésgátló (STCS)
- Mindennapos élményekhez tervezett váz
- Nagy teljesítményű fékrendszer
- Lendületes, szemet gyönyörködtető formaterv
- Informatív műszerfal
- Keleti kényelem az utazásban
- Suzuki Easy Start rendszer
Motor típusa: folyadékhűtésű, négyütemű, soros négyhengeres, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat: 999 cm3
Furat x löket: 73,4 mm x 59 mm
Sűrítési arány: 12,2:1
Teljesítmény: 150LE/10000 f./perc
Forgatónyomaték: 106 Nm/9500 f./perc
Keverékképzés: Elektronikus üzemanyag-befecskendezés
Üzemanyagtartály kapacitása: 17 liter
Indítórendszer: Elektronikus önindító
Tengelykapcsoló: olajfürdős, többtárcsás
Váltófokozatok száma: hatfokozatú
Szekunderhajtás: lánchajtás
Váz típusa: alumínium hídváz
Méretek (HxSzxM): 2115 x 795 x 1080 mm
Tengelytáv: 1460 mm
Villaszög: 25°
Utánfutás: 100 mm
Ülésmagasság: 810 mm
Szabad hasmagasság: 140 mm
Sajáttömeg: 209 kg
Fekfüggesztés elöl: YB 43 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkóp, állítható húzó- és nyomófokozati csillapítással, illetve rugó-előfeszítéssel
Felfüggesztés hátul: Himbarendszerhez kapcsolódó központi rugóstag, állítható előfeszítéssel és húzófokozati csillapítással
Felni (elől/hátul): hatküllős, présöntött, alumínium/hatküllős, présöntött, alumínium
Gumiabroncs mérete elöl: 120/70 ZR17
Gumiabroncs mérete hátul: 190/50 ZR17
Fék elől: 310 mm átmérőjű, úszóágyazású dupla tárcsafék négydugattyús, radiálisan rögzített Brembo féknyereggel
Fék hátul: szimpla tárcsafék, egydugattyús Nissin féknyereggel