Az új RM-Z250 továbbfejlődött: minden eddiginél magasabb teljesítményszintről az új KYB PSF2 légrugós villák és KYB hátsó lengéscsillapítók, a már eddig is páratlan kezelhetőséget még tovább javító áttervezett váz, a Suzuki rajtsegítő rendszere (S-HAC) és a több mint nyolcvan belső motoralkatrész áttervezésével járó átfogó motorfejlesztés gondoskodik, amelynek révén közepes fordulatszámon a motor leadott teljesítménye nagyobb, teljesítménytartománya szélesebb.
Motor típusa |
Négyütemű, egyhengeres, folyadékhűtéses, DOHC |
Furat x Löket |
77.0 mm x 53.6 mm |
Sebességváltó |
5-sebességes mechanikus |
Teljesítmény |
ca. 30 kW (40 LE) |
Nyomaték |
N/A |
Hosszúság |
2170 mm |
Szélesség |
830 mm |
Magasság |
1270 mm |
Tengelytáv |
1475 mm |
Szabad magasság |
345 mm |
Első futómű |
Fordított teleszkópvilla, légrugó, olajcsillapítás |
Hátsó futómű |
Központi rugóstag, tekercsrugó, olajcsillapítás |
Első fék |
Tárcsa |
Hátsó fék |
Tárcsa |
Első gumiabroncs |
80/100-21 (51M), tömlős típus |
Hátsó gumiabroncs |
110/90-19 (57M), tömlős típus |